ultimele anunturi

Oportunitati interesante in domeniul automatizarilor in Sibiu
Prin intermediul acestui articol doresc sa va prezint doua oportunitati interesante destinate inginerilor (...)

Întrebările care îţi aduc un contract cu un potenţial client
Acest articol oferă recomandări despre cum şi ce fel de întrebări să punem atunci când suntem (...)

statistici

Utilizatori online: 0
Total utilizatori: 2291
Total companii: 1
Joburi: 435

 

Descriere Job : Office Manager :

Departament: Administrativ

Oras: Romania

Tip job: Full Time

Experienta job: intre 2 si 5 ani

Certificate:

Acest anunt este expirat

Descrierea companiei:

Clientul nostru este o companie multinationala cu capital german, una dintre cele mai de succes companii din domeniul in care activeaza. Face parte dintr-un grup de companii ce produc si comercializeaza produse chimice pentru mai multe tipuri de industrii. Produsele acestei companii se adreseaza industriilor precum automotive, cauciuc și mase plastice, lemn, celuloză și hârtie, produse alimentare și a produselor farmaceutice, petrol și gaze, textile, energie eoliană. 

Produsele companiei sunt comercializate in Romania de peste 15 ani iar anul viitor compania a luat decizia de a deschide un sediu comercial in Sibiu.
Pentru aceasta noua investitie suntem in cautarea unei persoane care sa ocupe postul de Office Manager.  

 

Profil/Cerinte:

Ne dorim sa intram in contact cu persoane care au covingerea ca o astfel de oportunitate se potriveste planurilor lor de viitor din punct de vedere al carierei.

Sunteti persoana potrivita sa ocupati acest post daca sunteti o persoana stabila din punct de vedere profesional si aveti deja cativa ani experienta intr-o pozitie similara. Sunteti de asemenea, o persoana care are capacitatea de a organiza activitatea intr-un birou si de a motiva persoanele din subordinea dumneavoastra. Aveti o atitudine ferma si in acelasi timp prietenoasa si comunicati mereu cu usurinta cu cei din jur. Pentru a completa acest profil este de preferat ca studiile dumneavoastra universitare sa fie din sfera economica, a managementului sau administrarea afacerilor. Pe langa studii, este important sa vorbiti limba engleza fluent si sa fiti familiarizata cu programele MS Office si SAP.  

Descriere:

In calitate de Office Manager veti avea responsabilitati legate de administrarea biroului cum ar fi: gestionarea relatiei cu proprietarul cladirii, cu furnizorii interni in functie de necesitatile biroului, cu firmele externe colaboratoare. Veti intocmi frecvent diverse raportari solicitate de management. Veti mentine legatura cu clientii si veti gestiona contracte impreuna cu Directorii de Vanzari. De asemenea, dumneavoastra veti fi persoana de legatura dintre companie si autoritatile locale. Cand va fi necesar veti colabora cu agentia de turism pentru a planifica calatorii in interes de serviciu pentru angajatii biroului din Sibiu.

In responsabilitatea dumneavoastra intra si coordonarea persoanelor din departamentul de Customer Service.  

Daca informatiile de mai sus se potrivesc cu profilul dumneavoastra si credeti ca este momentul potrivit pentru o noua oportunitate profesionala, sunt bucuroasa sa discutam mai multe detalii. Va rog, sa imi trimiteti CV-ul dumneavoastra, in format Europass, in limba engleza pe adresa recrutare@jobconnect.ro. Pentru mai multe detalii, va stau la dispozitie la numarul de telefon 0747101808.

Va multumesc!

Dana Gradinaru 

 

Bookmark and Share